Despre dragoste

A spune ca iubesti pe cineva inseamna a-i spune: Tu nu vei muri niciodata.

Am sa ma rezum la cateva pasaje despre dragoste, rostite de Sfantul apostol Pavel din Intaia Epistola catre Corintieni, care in epoca Facebook si Starbucks pot suna destul de desuete, aplicatiile mobile sunt mult mai interesante si fura ochii mai abitir decat niste cuvinte rostite de un personaj considerat SF de catre tineretul industrializat.

Se spune asa:

Si de as avea darul proorociei si tainele toate le-as cunoaste si orice stiinta, si de as avea atata credinta incat sa mut si muntii, iar dragoste nu am, nimic nu sunt.

Si de as imparti toata avutia mea si de as da trupul meu ca sa fie ars, iar dragoste nu am, nimic nu-mi foloseste. 

Dragostea indelung rabda, […], nu se lauda, nu se trufeste.

locks

Dragostea nu se poarta cu necuviinta, […], toate le sufera, toate le crede, toate le nadajduieste, toate le rabda.

Dragostea nu cade niciodata.

[…]

Si acum raman acestea trei: credinta, nadejdea, dragostea. Iar mai mare dintre acestea este dragostea. 

Asa ca incercati sa iubiti. Puteti iubi lumina soarelui, mierla care va trezeste in fiecare dimineata, borcanul cu miere de albine de pe raft sau chiar si o fiinta umana ( mai rar in zilele noastre si fericiti cei care sunt propulsati de acest tip de dragoste), dar fiti recunoscatori entitatii care face ca flacăra jarului vostru sa fie acolo.

Cam atat despre Sfantul Pavel.

 

 

 

 

 

Leave a Reply

